איך בוחרים קורס עיצוב בגדי ים?

בכל שבוע אני נתקלת בפייסבוק ובאינסטגרם בבנות מבולבלות, שלא מצליחות למצוא את הידיים והרגליים בתוך עשרות הפרסומות, הבאנרים והמידע שיש בחוץ. הן מנסות להבין מה חשוב לשאול לפני שמחליטים להירשם לקורס חדש לעיצוב בגדי ים ובמיוחד לכזה שצריך להשקיע בו זמן וכסף.

אז קיבצתי את המדריך שלי לסטודנטית המתלבטת,
חמש שאלות שחייבים לשאול לפני שבוחרים קורס עיצוב בגדי ים!

 

שאלה מס׳ 1: מה מטרת הלימודים?

אז החלטת שאת רוצה ללמוד לעצב בגדי ים. איזה כיף!
עכשיו חשוב שתעצרי לשניה ותחשבי. שבי עם עצמך ונסי להבין מה בדיוק את רוצה ללמוד? לאיזו מטרה?

האם את מעוניינת לעצב לעצמך בגד ים טרנדי ואופנתי שייחודי רק לך, כזה שיסובב את הראשים בחוף ויגרור מחמאות ברשתות החברתיות? אולי את רוצה לתפור לחברות בגדי ים לקראת מסיבת רווקות? או שאולי החלום שלך הוא לבנות מותג בגדי ים אופנתי וריווחי שכולו שלך?
האם תרצי לבנות את הגזרות בעצמך או להיות תלויה במישהי אחרת? האם תרצי ללמוד תפירת בגדי ים בלבד או גם ללמוד לעצב ולפתח גזרות בגדי ים? ואולי את בכלל רוצה לתת שירות למעצבים אחרים?

לכל אחת המטרות הללו צריך להתאים מסלול לימודים שונה, ולבנות סט של יכולות שונות. לכל אחת יש מידת מורכבות שונה, ובכל אחת צריך לשים את הדגש על משהו אחר. לדוגמא, אם את רוצה לפתוח מותג משלך, את חייבת לדעת גם לעצב ולבנות גזרות ייחודיות, אבל גם להבין איך לתמחר.

שאלה מס׳ 2: באיזה תחום ארצה להתמחות?

כמו בכל דבר בחיים, אף אחד לא יכול להיות מצוין בהכל
כדי להיות מעצבת טובה, תצטרכי להחליט במה להתמקד.

עולם עיצוב אופנה מתחלק להתמחויות שונות, לדוגמא עיצוב בגדי ים, עיצוב בגדי ספורט, עיצוב בגדי נשים, עיצוב בגדי ילדים, עיצוב בגדי גברים, עיצוב שמלות ערב וכלות, עיצוב הלבשה תחתונה, וכו'…

עכשיו מגיע החלק הטריקי – צריך להתאים בין התחום שבו את רוצה להתמחות, לבין המומחיות של הקורס אליו את מעוניינת להירשם.
לדוגמא, ברור שאם מספרים לך שאחרי קורס של שלושה חודשים תהיי מומחית בעיצוב בגדי ים, עיצוב דגמי הלבשה תחתונה ותפירת בגדי ספורט או חוף, כדאי לך להתחיל לחשוד..
פעם התבדחתי עם סטודנטית שלי שרק חסר שיפרסמו קורס חדש שישלב "בגדי ים, הלבשה תחתונה וקורס בישול ב-16 שיעורים!".

עיצוב בגדי ים הוא מקצוע אחד, ועיצוב הלבשה תחתונה הוא מקצוע שני. כמובן שאי אפשר ללמוד בצורה מקצועית את שניהם ביחד ב-20-16 פגישות.
בקיצור – במה תרצי להתמחות ובמה הקורס שבו את מעוניינת מתמחה?

 

שאלה מס׳ 3: האם אלמד לפתח גזרות?

אני אוהבת להסביר לסטודנטיות שלי שיש הבדל גדול בין עיצוב בגדי ים ל"טכנאות" בגדי ים.. קנית או קיבלת גזרה של בגד ים? העתקת אותה? מצאת בד מדהים? הוספת חישוק? גזרת ותפרת? זה נהדר אבל רחוק מאוד מלהיות מעצבת של בגדי ים. האמת שזה בדיוק כמו ההבדל בין המעצב של מכונית פרארי חדשה והטכנאי שיודע לתקן רק על בסיס מה שכבר קיים בשוק.

 

אחת השאלות החשובות שאת חייבת לברר היא האם תלמדי לפתח גזרות בקורס או רק להעתיק אותןכמה גזרות תלמדי לפתח? מכמה ומאילו דגמים וסוגים? האם הגזרות משתנות לפי האופנה והטרנדים בין קורס לקורס, או שהן עדיין תקועות בשנות ה-90 או בקיץ 2018? האם תלמדי להגדיל ולהקטין אותן, או שתצטרכי לפנות לתדמנית בכל פעם שתרצי מידה חדשה?

אחרי הצצה קטנה למותגי בגדי ים חדשים הנמכרים ברשתות תגלי שרוב ״מעצבות בגדי הים״ מוכרות את אותם הדגמים מאותם הגזרות בשינוי קל של בד וצבע.
תחשבי על זה רגע. הרי את בטח לא רוצה ללבוש בגדי ים שיש לכולן (אחרת היית קונה בחנות..). את גם לא רוצה למכור בגדי ים זהים לאלו שכולן מוכרות.. הרי לכל היותר תצליחי להשיג רווח מינימלי (ואולי אפילו תפסידי)!

כדי ליצור מותג שמוכר ומרוויח את צריכה גזרות ועיצובים מקוריים וייחודיים משלך. את זה תוכלי לעשות רק עם ידע בעיצוב, בנייה ופיתוח של גזרות מקצועיות. רק ככה תוכלי ליצור עיצובים ודגמים שיש רק לך!
בקיצור, את צריכה ליצור את הפרארי של בגדי הים, כזה שאין למצוא אצל אף "מעצבת" אחרת!

קורס עיצוב בגדי ים מקיף | אין צורך בידע מוקדם

התקשרי עכשיו 052-3211136 או השאירי פרטים ואחזור אלייך

 

שאלה מס׳ 4: כמה בנות יש בקורס?

תדמייני את הסיטואציה הבאה: את באמצע הקורס. מסביבך עוד 15-10 בנות. אתן מנסות לתרגל תפירה של דגם פשוט או מסובך או לפתח גזרה חדשה. המורה מתרוצצת ביניכן, ומנסה להקדיש לכל אחת כמה דקות, לענות לה על השאלות ולתקן לה את הטעויות והשגיאות.

 

כולנו יודעות שגם אם היא המורה הכי טובה בהיסטוריה, אין סיכוי שתספיק להגיע לכולן ושחווית הלמידה שלך תהיה איכותית, ויש מעט מאוד סיכוי שתפיקי מהשיעורים את המיטב.

את חייבת לשאול את עצמך האם את מעוניינת בקורס רועש וצפוף, לחכות למורה ולמכונות התפירה או בשיטת לימוד שמתבססת על קבוצות קטנות ואינטימיות של 5-4 בנות, עם יחס אישי לכל אחת. זאת הדרך היחידה ליחס חניכה הגיוני, ולהגעה להישגים ממשיים בקורס!

 

שאלה מס׳ 5: מי תנחה את הקורס?

האמת? הרבה יותר חשוב לברר מי המורה או המנחה שתלמד אותך, מאשר לאיזה סטודיו או בית ספר תירשמי.
את חייבת להבין מי המנחה ומה הרזומה שלה: האם יש לה נסיון משמעותי בתעשיה או שהיא רק התחילה ללמד? האם היא עבדה במותגים מובילים ומוכרים, או שהיא רק פתחה מותג משלה בשנה שעברה? האם היא ייצרה עשרות אלפי בגדי ים שונים ומגוונים, או שהיא "מופע של דגם אחד"? האם יש לה נסיון בהנחיה ובהוראה?

חשוב שתזכרי, הידע שתרכשי בקורס יגיע אך ורק מהמנחה. אם היא בעלת נסיון ומומחיות וגם יודעת להעביר אותו לאחרים, זכית!

 

עם ניסיון של 14 שנה כמעצבת בגדי ים ראשית של המותג פילפל, ועוד שנים נוספות בעיצוב לחברות מובילות במשק, אני מאמינה שזו הדרך היחידה ללמד. במהלך שנותיי באקדמיה, פיתחתי שיטה ייחודית לעיצוב ופיתוח גזרות לבגדי ים ולהוראת המקצוע, כזו שמעדיפה קבוצות קטנות ואינטימיות על גבי צפיפות ורעש, כזאת שמדגישה את התכל'ס!

עשיתי לך חשק? הירשמי עכשיו והבטיחי לעצמך מקום בקורס עיצוב ותפירת בגדי ים מתחילים מקיף. 

במהלך הקורס נלמד לעצב, לתפור ולפתח גזרות בגדי ים ביקיני ובגדי ים שלמים. בקורס נתפור ונייצר גזרות לכ-35 בגדי ים בעיצובים וברמות קושי שונות, נפתח אלמנטים עיצוביים, נתמחה בהקטנת והגדלת מידות ונבין איך להקים מותג משלנו. כל אלו יאפשרו לך להתחיל למכור בגדי ים כבר במהלך הקורס!  

הקורסים של סטודיו דלית כרמי הם היחידים בארץ שבהם לא רק תלמדי לעצב ולתפור מגזרות מוכנות, אלא גם לפתח בעצמך גזרות ייחודיות של בגדי ים.

כל קורס מותאם לאופנה המשתנה, כך שהחומר הנלמד, הגזרות והעיצובים משתנים מסטודנטית לסטודנטית. הכל כדי לאפשר לך ליצור קולקצית בגדי ים מקצועית, ייחודית ואופנתית למותג שלך – כזאת שאין לאף אחת אחרת!

רוצה לעצב בגדי ים בעצמך? הצטרפי לקורס עיצוב בגדי הים שלי!

התקשרי עכשיו 052-3211136 או השאירי פרטים ואחזור אלייך

השאירי פרטים ואחזור אלייך

למה ללמוד אצל דלית כרמי ?