חוף ים
Photo by Sean Oulashin on Unsplash

5 בגדי הים המושלמים לחופשה הבאה שלך

הקיץ ממש מעבר לפינה, וזה הזמן לבחור יעד לטיסה ולהתחיל לתכנן את החופשה הבאה שלך בחו״ל. אבל שום חופשה לא שלמה בלי בגד ים טרנדי ואופנתי, כזה שיסובב לכולם את הראש על החופש ויזכיר להם את בגדי הים המפורסמים מהקולנוע. כשזה מגיע לטרנדים של בגדי ים, יש הרבה אפשרויות מרגשות לבחירה כשאת אורזת את המזוודה שלך ומתכוננת לצאת לשדה התעופה:

הדפסים נועזים וצבעים חזקים

הדפסים נועזים הם דרך מצוינת לוודא ששמים אלייך לב על החוף, והאמת שהשמיים הם הגבול כשזה מגיע להדפסים נועזים וצבעים חזקים בבגדי ים. מצורות גיאומטריות מופשטות ועד פרחים טרופיים, יש אינספור אפשרויות לבחירה.

טרנד אחד שהיה פופולרי בשנים האחרונות הוא הדפסי חיות. בין אם מדובר בבגד ים מנומר, הדפס זברה, או דגם מנוחש, הדפסי בעלי חיים יכולים להוסיף גוונים מהממים למראה החוף שלך. הדפסים פופולריים אחרים בשנים האחרונות היו של tie-dye (שעשה קאמבק באופנה באופן כללי) ונתנו אווירה בוהמית ורטרו במגוון צבעים ודוגמאות.

ההדפסים האלו מושלמים לחופשות חוף ביעדים כמו הוואי, האיים הקריביים ובאלי, שם תוכלי ליהנות מהחופים היפים בעולם ומהמים הכחולים שלא נגמרים.   

בגדי ים בגזרה גבוהה

בגדי ים בגזרה גבוהה הפכו לגזרה מאוד פופולרית בשנים האחרונות, ולא קשה להבין למה. הם מאריכים את הרגליים, מדגישים לך את המותניים ויוצרים צללית מחמיאה. 

כמובן שיש סוגים שונים של בגדי ים בגזרה גבוהה, שחלק מעניקים תחושה קלאסית ורטרו עם מותניים גבוהים וחלק עליון בגזרה נמוכה, בעוד שאחרים יספקו לך מראה מודרני ומינימליסטי יותר עם רצועות דקות וגב נמוך. בין אם את מעדיפה בגדי ים שלם או ביקיני, הטרנד הזה מושלם כדי להוסיף קצת סקסיות למראה החוף שלך, בלי להגזים יותר מדי. 

הגזרה הזאת מושלמת לחופשות חוף ביעדים כמו מיאמי, שם תוכלי ליהנות מחיי הלילה התוססים ומסצנת החוף הטרנדית, או ביעדים עם שיק אירופי כמו איביזה והריביירה הצרפתית. 

בגדי ים עם כתף אחת

גם בגדי הים עם כתף אחת הפכו לנפוצים מאוד בשנים האחרונות. אחד היתרונות המרכזיים שלהם הוא שהם יכולים להיות גם מסוגננים מאוד, אבל גם מאוד פונקציונליים. 

הסגנון הזה מוסיף קצת אסימטריה למראה החוף שלך, והוא מושלם למי שרוצה להתבלט בקהל. בין אם את מעדיף צבע אחיד או הדפס נועז, הטרנד הזה ייתן לך מראה אלגנטי, אבל גם תמיכה שתאפשר לך להיות פעילה על החוף בלי חשש. 

בגדי ים כאלו מושלמים לחופשות חוף ביעדים כמו סנטוריני ביוון, שם תוכלו ליהנות מהבתים הלבנים והשקיעות המדהימות, או אמלפי המהממת באיטליה.

בגדי ים רטרו 

בגדי ים רטרו הם טרנד נצחי, מושלם כדי להוסיף קצת וינטג’ ושיק נצחי למראה החוף שלך. חלק תחתון עם מותניים גבוהים, חולצות ללא שרולים, בגדי ים שלמים עם כיווצים ואלמנטים עיצוביים אחרים מביאים לנו את הטרנדים השווים ביותר מהעשורים הקודמים, בעיצוב מודרני.

בגדי ים רטרו יכולים להגיע במגוון של צבעים ודוגמאות, ובהשראת עשורים שונים ותקופות שונות. חלקם יהיו נועזים ובהירים מאוד, ואחרים בצבעים נייטרליים רגועים יותר. וכמובן שהם גם יכולים להיות אופציה מצוינת עבור אלו שמעדיפות יותר כיסוי או תמיכה בבגדי הים שלהם. 

בגדי ים רטרו מושלמים לחופשות חוף ליעדים כמו החופים המדהימים של הריביירה במקסיקו, או החול הלבן בחוף של סיישל.  

בגדי ים סרוגים

בגדי ים סרוגים, ה-Favorite שלי! בגדי ים סרוגים הם דרך נהדרת להוסיף לך שיק יוצא דופן על החוף. הם מגיעים במגוון סגנונות, מחזיות ביקיני סרוגות ועד לבגדי ים שלמים. הטרנד הזה מושלם למי שמחפשת מראה ייחודי בעבודת יד, שמוסיף עניין ויכול להשתלב גם עם חצאית מקסי או זוג מכנסי ג׳ינס קצרים שייתנו לך מראה חוף נינוח. אל תפחדי לשלב ולהתאים בגדי ים סרוגים עם חלקים אחרים, כדי ליצור מראה ייחודי שכולו שלך!

בגדי ים סרוגים יהיו מושלמים לחופשה שלך בחופי הגלישה של מפרץ ביירון שבאוסטרליה, או במי הטורקיז הרגועים של פוקט או קוסטה ריקה.

לא משנה באיזה טרנד תבחרי, חשוב לזכור לארוז קרם הגנה, כובע ומשקפי שמש. חופשת חוף מהנה!

רוצה לעצב בגדי ים בעצמך? הצטרפי לקורס עיצוב בגדי הים שלי!

התקשרי עכשיו 052-3211136 או השאירי פרטים ואחזור אלייך

השאירי פרטים ואחזור אלייך

למה ללמוד אצל דלית כרמי ?